lördag 22 september 2007

Öl & näsdukar

Husse och matte har varit förkylda och det har inneburit att jag inte fått pussa på min husse på flera dagar. Min matte påstår att jag inte har något vidare immunförsvar (eller vad det nu heter) och absolut inte får bli förkyld. Prosit!
Men jag har tillbringat desto mer tid i mitt lekträd med alla spännande leksaker som matte och husse satt dit. En annan rolig sak är att man kan passa på att bita sönder alla pappersnäsdukar som matte och husse strör omkring sig samt flyga runt i hela huset då matte inte orkar hämta mig från alla icke tillåtna platser.
I förra veckan var husse på afterwork - det lät kul! Jag gillar också öl och hade kunnat tänka mig en runda bland alla människor på krogen. Tänk bara så många huvuden man kan landa på när man blir trött i vingarna. Men som vanligt fick jag stanna hemma med matte och titta på tv.

Inga kommentarer: