fredag 7 november 2008

Hallå...

Nu äntligen har jag lärt mig prata... Ja ni läste rätt, i dagarna har jag sagt mitt första ord och som ni ser i rubriken så blev det Hallå!
Kanske inte så konstigt då Hallå är det ord som används mest frekvent då de därhemma varit borta och återvänder hem. Vi får väl se om jag kommer att rapportera några ytterligare framsteg den närmaste tiden. Tills dess kan jag för den intresserade rekommendera ett intressant fågelforum där matte är medlem. Det heter Pippiportalen och återfinns här:
http://www.pippiportalen.se/

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Allis och matte!
GRATTIS Allis till ditt första människo-ord. Jag misstänkte att det kommer nog något ord från en så söt och smart tjej som dig (Allis). Hoppas att du kommer på en papegojträff framöver (när du mår bättre) så jag får träffa en goja av favorit-arten grå jako.
Hälsningar Therése (matte till boxer Diva)