måndag 23 april 2007

Flygtur!

Idag har jag varit ute på flera flygturer. En i badrummet när jag skulle duscha och några på mitt mattes kontor när jag fått vara lös. Fast mest sitter jag på buren och kollar när matte skriver på det som kallas tangentbord samt hittar på jävelskap genom att försöka gnaga på såväl tapeter som tavelramar.

Förmiddagens dusch var riktigt skön men efteråt var jag tvungen att torka vingarna genom att flaxa med dem och då passar matte på att ta kort. Ganska ojust men visst är jag alltid till min fördel?



Matte kom in med ett surrande odjur i mitt rum, kallas visst för dammsugare eller något sådant, precis när jag tänkte ta min förmiddagslur. Men jag hämnades genom att bita henne i handen när hon skulle sätta tillbaka mig i buren. Så ni märker att det finns att göra...

Flax, Flax

Inga kommentarer: