torsdag 26 april 2007

Flygövningar II

Idag kom min matte med en sele - pyttsan att jag tänkte ta på mig den utan att protestera. Jag bet i den så mycket jag kunde men med husses hjälp (förrädare där) lyckades hon och jag tom. provade att flyga en sväng med den på mig. Efteråt fick jag några solrosfrön så det var nog trots allt värt besväret.

Hon påstår att jag ska kunna ha den på mig och vara med utomhus - vi får väl se hur det blir med den saken...
För att lugna ner nerverna tog jag en uppfriskande dusch och satt en lång stund på tangentbordet alltmedan matte hjälpte mig att skriva min blogg.

Jag har lärt mig att flyga till husse också, till mattes stora förtret! Om jag sitter på buren och han kommer in i rummet så flyger jag till honom och sätter mig på hans arm. Jättekul att se mattes besvikna min, men sedan kan jag sitta hos matte en lång stund och pussa på henne för att göra henne glad igen. För om hon är sur för länge får jag vänta på maten...

Inga kommentarer: